Producenci
Produkt dnia
Mix sałat BIO 250g                                                       Borowiak
Mix sałat BIO 250g Borowiak
15,00 zł
szt.
Mieszanka wiosenna BIO 250g
Mieszanka wiosenna BIO 250g
15,00 zł
szt.
Mix koktajlowy BIO 250g
Mix koktajlowy BIO 250g
15,00 zł
szt.
Szczypiorek pęczek BIO
Szczypiorek pęczek BIO
4,00 zł
szt.
Natka pietruszki BIO
Natka pietruszki BIO
4,00 zł
szt.
Mięta BIO 50g
Mięta BIO 50g
8,00 zł
szt.
Szpinak BIO 100g
Szpinak BIO 100g
12,00 zł
szt.
Rukola BIO 100g
Rukola BIO 100g
12,00 zł
szt.
Kolendra świeża BIO 50g
Kolendra świeża BIO 50g
10,00 zł
szt.
Roszpunka BIO 50g
Roszpunka BIO 50g
12,00 zł
szt.
Botwinka BIO 50g
Botwinka BIO 50g
12,00 zł
szt.
Rzodkiewka pęczek BIO
Rzodkiewka pęczek BIO
7,50 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

- Jakie są terminy waszych zamówień?

Nasi producenci potrzebują trochę czasu na przygotowanie świeżej żywności, ale zamów przed 15:00, aby otrzymać dostawę o dowolnej porze dwa dni później.

- Czy istnieje minimalny wydatek aby otrzymać produkty?

Nie  posiadamy minimalnego kosztu koszyka.

- Jaki jest koszt za dostawę?

Oferujemy bezpłatne dostawy do naszych punktów  odbiorem osobistym.
Koszt każdej wybranej dostawy pod wskazany adres kosztuje 15 zł. 

- Czy mogę edytować moje zamówienie?

Tak, możesz zmienić zamówienie tak długo, jak chcesz, dopóki  nie zostaną opłacone. Możesz to zrobić w sekcji „Moje zamówienia” na naszej stronie, gdzie otrzymasz także powiadomienie o tym, ile czasu zostało ci do wprowadzenia niezbędnych zmian.

- Co się stanie, jeśli dojdzie do sytuacji awaryjnej i nie mogę przyjąć mojej dostawy?

  Rozumiemy, że wszystko może się nieoczekiwanie wydarzyć. Jeśli utkniesz w pilnej sytuacji, zadzwoń do nas pod numer 696 444 386 lub napisz sklep@bazarnatury.pl, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

- Jak i kiedy mam zapłacić?

Nasza strona internetowa rozwiązuje wszystkie płatności przez system przelewy24.

- Czy mogę utworzyć listę zakupów lub zapisać moje ulubione produkty?

Tak, możesz! Jeśli są jakieś produkty, które chcesz zapamiętać następnym razem lub jeśli jest coś, co szczególnie lubisz, kliknij ikonę zakładki.

- Co się stanie, jeśli coś, co zamówiłem, nie jest dostępne?

W większości przypadków Twoje zamówienie dotrze zgodnie z oczekiwaniami - ale mogą się zdarzyć sytuacje, w których przedmiot nie będzie gotowy do odebrania lub na przykład nie będzie można złapać ryb. Tam, gdzie to możliwe, zawsze staramy się znaleźć najbliższą alternatywę - na przykład zielony jarmuż zamiast czerwonego. Gdy coś jest niedostępne lub dokonaliśmy zamiany, skontaktujemy się z Tobą, aby Cię poinformować. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamiany, daj nam znać, a my zapewnimy zwrot pieniędzy za oryginalny produkt.

- Produkt, który naprawdę lubię, nie jest dostępny

Niestety, ponieważ współpracujemy z małymi producentami i rolnikami,produkty mogą być sezonowe, nie możemy zagwarantować, że określony produkt będzie dostępny przez cały czas. Dla większości produktów mamy alternatywy, które są bardzo podobne i mamy nadzieję, że znajdą one również drogę do twojego serca!


- Czy dostarczacie do adresów służbowych?

Tak! Jeśli zamawiasz na adres służbowy, dodaj specjalne instrukcje, aby potwierdzić swoje miejsce pracy, aby nasi kierowcy mogli cię znaleźć. Należy pamiętać, że przy planowaniu naszych dostaw godziny pracy nie są uwzględniane, więc może być bezpieczniej wybrać odbiór osobisty w punkcie.

- Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Tak, możesz! Dostarczamy codziennie między 7 rano a 10 wieczorem.

-Co zrobisz z moimi zakupami, jeśli mnie nie będzie?

 

Organizujemy przedziały czasowe dla wszystkich naszych dostaw i potrzebujemy Twojej pomocy. Nieudane dostawy przyczyniają się do marnotrawienia żywności i nie możemy zostawić produktów, ponieważ musimy upewnić się, że produkty są przechowywane w bezpiecznej temperaturze i nie zostaną naruszone przed ich otrzymaniem. Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub e-mailem, jeśli uważasz, że nie będziesz w stanie dokonać dostawy.

 

- Jak moje zimne jedzenie pozostaje świeże?

 

Dzięki naszym skrzyniom termicznym wszystkie schłodzone produkty są dostarczane z nieprzerwanym „zimnym łańcuchem” i pozostają chłodzone od producenta do twoich drzwi. Jeśli zorganizowałeś dostawę „pozostawiając bezpieczny”, schłodzone produkty zostaną dostarczone i pozostawione w opakowaniu termicznym, które wykonują tę samą pracę.

 

- Co mam zrobić z opakowaniem?

 

Ponownie wykorzystujemy tyle opakowań, ile to możliwe, więc prosimy zwrócić do kierowcy wszelkie niechciane opakowania. Nasze torby kompostowalne najlepiej przechowywać i używać. Pamiętaj, że nie przyjmujemy opakowań używanych do jakichkolwiek produktów mięsnych.


- Czy muszę wpuścić kierowcę dostawy do mojego domu?

 

Szkolimy naszych kierowców, aby byli jak najbardziej pomocni, a to zwykle oznacza noszenie artykułów spożywczych i pomoc w rozpakowaniu. Jednak absolutnie rozumiemy, że może to nie być pożądane lub wygodne, po prostu zapytaj, kiedy przybędzie kierowca. Należy pamiętać, że ponieważ nie używamy plastikowych toreb, ta opcja działa najlepiej, jeśli możesz przynieść torbę lub pudełko do drzwi, aby odebrać jedzenie.


PŁATNOŚĆ I ZWROTY


- Jak i kiedy mam zapłacić?

 

Płatności dokonujemy przez systemy przelewy24.pl. Płatności dokonujemy podczas finalizacji zakupów.

- Dlaczego pobierasz opłaty z góry?

 

Jesteśmy pionierem nowego systemu żywności, w którym zarówno producenci, jak i klienci czerpią najlepsze z oferowanych produktów, a część z nich gwarantuje sprzedaż naszym rolnikom, piekarzom. Zazwyczaj rolnicy proszeni są o dostarczenie żywności bez zapłaty, a następnie muszą czekać  tygodnie - czasem miesiące - na zapłatę.

Dzięki Bazarnatury.pl Twoje zamówienie jest wysyłane po upływie terminu dostawy, a karta jest obciążana w tym momencie, aby upewnić się, że nasi ciężko pracujący producenci mogą prowadzić zdrowy biznes. Wszystko jest wybierane lub wykonywane na zamówienie, ale jeśli wydarzy się najgorsze i coś nie dotrze, zwrócimy Ci pieniądze.

- Jakie są zasady zwrotów?

 

Nie mamy żadnych zasad zwrotu kosztów, więc jeśli brakuje części zamówienia, jest ono uszkodzone, złej jakości lub nie ma tego, co zamówiłeś, naprawdę chcemy o tym wiedzieć. Informacje zwrotne są dla nas ważne, aby poprawić, a zdjęcia etykiet lub produktów złej jakości pomagają nam pokazać naszym producentom lub zespołowi pakującemu, co poszło nie tak, więc proszę dołączyć je, jeśli możesz. Możemy następnie zwrócić Ci pieniądze od razu lub dać kupon na pokrycie kosztów produktu.


SPRAWY TECHNICZNE


- Jak zresetować hasło?

 

Jeśli potrzebujesz nowego hasła, istnieje „Zapomniałeś hasła?” link na stronie logowania. Kliknij to, wprowadź swój adres e-mail, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami w e-mailu dotyczącym resetowania.


-Myślę, że znalazłem problem z witryną co powinienem zrobić?

Prześlij nam szczegóły, najlepiej ze zrzutem ekranu na sklep@bazarnatury.pl. Dzięki za pomoc!

- Mam problem z kodem promocyjnym

Należy pamiętać, że w danym momencie można użyć tylko jednego kodu promocyjnego, a kodów nie można dodać po złożeniu zamówienia. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@bazarnatury.pl lub 696444386.

INNE

- Chciałbym być producentem Bazarnatury.pl

Jeśli produkujesz lub hodujesz świeże i smaczne jedzenie, chcielibyśmy poznać Twoją opinię! Mamy zestaw wytycznych dla wszystkich naszych producentów, którzy koncentrują się na zrównoważonym rozwoju, rolnictwie ekologicznym.

- Czy mogę zaproponować produkt?

 

Tak, kochamy sugestie! Napisz do nas na adres: sklep@bazarnatury.pl. Nasz zespół producentów zawsze poszukuje nowych i interesujących produktów spożywczych, więc jeśli jest coś, co chciałbyś zobaczyć na stronie, daj nam znać.



- Co rozumiesz przez „lokalny dostawca”?

 

Dla nas “lokalny dostawca” oznacza, że zamówiona żywność jest uprawiana lub produkowana w pobliżu naszego centrum.  Dostarczana bezpośrednio do nas od naszych rolników i producentów żywności. 

Kupując lokalne produkty, bezpośrednio wspierasz drobnych rolników i firmy rodzinne, którym zależy na tym, aby zapewnić ci najlepsze jedzenie, jakie mogą zrobić (lub wyhodować) - znacznie świeższe, smaczniejsze i zdrowsze niż to w sklepach.
Jednym z wyzwań pozostania super-lokalnym jest to, że istnieją pewne owoce i warzywa które po prostu nie rosną lokalnie, a bardzo je lubimy np. banany i owoce cytrusowe. Ale bez względu na odległość występowania tak egzotycznych gatunków, zawsze będziemy na tyle lokalni, na ile to tylko możliwe, a po drodze transparentni, abyś mógł podjąć świadomą decyzję o tym, co chcesz kupić.

- Dlaczego niektóre z waszych pokarmów nie są ekologiczne?

 

Uwielbiamy żywność ekologiczną - i uważamy, że ekologia jest lepszym podejściem zarówno dla gospodarstw, jak i producentów żywności, ponieważ szanuje ziemię, ludzi i zwierzęta. Wierzymy również, że małe i lokalne oznaczają lepszą, świeższą żywność, dlatego przyjmujemy szersze podejście do wszystkich zaangażowanych w zrównoważoną produkcję żywności - nie tylko tych certyfikowanych jako ekologiczne. Uważamy, że wiedza o tym, kto stoi za twoim jedzeniem, jest równie ważna.

Nasz magazyn może obsługiwać produkty zawierające powszechne alergeny, w tym między innymi:

Zboża zawierające gluten, a mianowicie: pszenica (taka jak pszenica orkiszowa i kukurydziana), żyto, jęczmień, owies

Skorupiaki, na przykład krewetki, kraby, homary, raki

Jajka

Ryba

Orzeszki ziemne

Soja

Mleko (w tym laktoza)

Orzechy; a mianowicie migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, pistacje, orzechy makadamia (lub Queensland)

Seler (w tym seler)

Musztarda

Sezam

Łubin, który zawiera nasiona łubinu i mąkę i można go znaleźć w rodzajach chleba, ciastek i makaronów

Mięczaki, małże, otręby, ostrygi, ślimaki i kalmary














do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl